Commenti

  • ITS DAX! WE FUCKING LIT 😂😂😂! Share this everywhere! Hella more shit coming! Btw “MY LAST WORDS” is about to hit 3 million! Lets gooo! IF WE GO CRAZY ON THIS ONE IM DROPPING SOMETHING IN LESS THAN 15 days! Btw it’s on SoundCloud only: soundcloud.com/thatsdax/therealdaxshady

    DaxDax28 giorni fa
    • This is fire can it go on spotify

      RPG OVENRPG OVEN4 giorni fa
    • It qill just take time keep trying my guy.

      R35 PigeonR35 Pigeon8 giorni fa
    • Yo dax you goo bro don't get me wrong. Eminem will noticecyou if you make something orginal and lose the autotune. Eminem hates autotune.

      R35 PigeonR35 Pigeon8 giorni fa
    • U gonna fight ksi or na

      M1HUNNA AlphaQM1HUNNA AlphaQ9 giorni fa
    • DAX, I'm a huge fan. I think you're shit is so refreshing in this age of garbage mumble rap. You're a real poet, a real artist. I bump your shit everyday, but remixing one of the greatest fuck society rap tunes ever and throwing autotune on it? Man. C'mon. I hope you'll top the original slim one day, you're my favorite artist. But I think this is a disservice to Em and what you both depict as real rappers and real artists. Don't do that Future and Migos bullshit and go to the autotune man. I don't want to stop listening to you.

      rob heiligrob heilig10 giorni fa
  • Shit 👏🏽 nice one G, as a old head from the UK its good to see that you young American rappers ain't all mumble, salute, love your content along with Hopsin and Joyner ...its FACTS! ✌🏾

    OlddirtytigerOlddirtytiger4 ore fa
  • Dax IS like Papadock In 8 mile.. but if Eminem will answear IT will everything like in 8 mile ..

    Adrian SzendreiAdrian Szendrei5 ore fa
  • I was gonna try it a month ago but I never got around to it

    Rick BartelsRick Bartels12 ore fa
  • His number don’t work wtf

    Rick BartelsRick Bartels12 ore fa
  • Listen people we all have messages to give the world but sometimes we get scared to speak because we're feared of being labeled a hypocrite."Swift productions" "August 29 2016" my Instagram @da_bradster__

    Sleezy SleezySleezy Sleezy12 ore fa
  • Me: Dax plus Big Dax: It's Max

    Wint3rmint OfficialWint3rmint Official16 ore fa
  • Fire and funny good combo

    Gr33k Fr3akGr33k Fr3ak16 ore fa
  • Killed it in Denver last night🔥🔥

    possessed bycaffeinepossessed bycaffeine18 ore fa
  • @Dax you have a beautiful voice! Very serious!💯😍

    Cindy DonathanCindy DonathanGiorno fa
  • Ur rap is so flawless is so good

    MMOFFICIALS 10MMOFFICIALS 10Giorno fa
  • Haha thought he was gonna say dood not snax haha

    kainoa kaha'ikainoa kaha'iGiorno fa
    • Fax

      kainoa kaha'ikainoa kaha'iGiorno fa
  • 1:33 Ksi on the wallpaper

    Joe WellerJoe WellerGiorno fa
  • 1:23 my ears

    ItsZoheb YTItsZoheb YTGiorno fa
  • Get this on Apple Music asap

    Chandler WillardChandler WillardGiorno fa
  • Nobody: Literally no one: No one on earth: Not a single soul: Dax: *i was a janitor*

    Maks CichockiMaks CichockiGiorno fa
  • why dax is a meme at 1:58

    Cayden RosterCayden RosterGiorno fa
  • Apologise Nigga!

    Coen CroftCoen CroftGiorno fa
  • These people in the comment section are creative to combine DAX to something else that can go with DAX it’s honestly insane.

    Jared BrewerJared BrewerGiorno fa
  • Dax is on point man killin every track he's putting out

    Seirra KelloggSeirra KelloggGiorno fa
  • KSi is ur wallpaper

    Juglarsoda 69Juglarsoda 69Giorno fa
  • I hope u get copyrighted

    Robsterdktf BoiRobsterdktf Boi2 giorni fa
  • Mumble rapper

    eminememinem2 giorni fa
    • How???

      Mr HyperMr Hyper21 ora fa
  • Fight ksi

    Abe ZaBeastAbe ZaBeast2 giorni fa
  • Lol Eminem will never will make a song with you

    S1NNS1NN2 giorni fa
  • Janitor: “What does Dax + Computer equal?” Dax: “HAX!”

    Konundrum MusicKonundrum Music2 giorni fa
  • This song only made me wanna go listen to the real #SLIM_SHADY

    David SaaimanDavid Saaiman2 giorni fa
  • What is his obsession with Eminem jeez

    FluxaahFluxaah2 giorni fa
  • 2:27 😭

    theblaze Withintheblaze Within2 giorni fa
  • u want to be famous like mgk because shim shady get u there, you think that. i read ur mind

    NIR KUMAR RAINIR KUMAR RAI2 giorni fa
  • What do you call 2 ppl having an intercourse? Dax: IT'S SEX

    Trueno OngTrueno Ong3 giorni fa
  • disgrace to eminem

    ryan hanselmannryan hanselmann3 giorni fa
  • What a good artist

    Real GReal G3 giorni fa
  • my epilepsy kicked in

    skenndnjwskenndnjw3 giorni fa
  • Whose That Pokémon? ITS DAX!

    Jay BJay B3 giorni fa
  • BLUEFACE HOP ON THIS SHIT

    Moist RavioliMoist Ravioli3 giorni fa
  • Hate you as a person. But ur rapping is insane

    gorge pottergorge potter3 giorni fa
  • Nobody: Literally nobody: Absolutely nobody: Dax:I used to be a janitor DDG :I used to be a valedictorian

    It'sYaBoiiIt'sYaBoii3 giorni fa
  • Listen bro. You don’t live up to Eminem’s level.

    Devin ItzkowitzDevin Itzkowitz3 giorni fa
    • 🤦🏼‍♀️

      Moist RavioliMoist Ravioli3 giorni fa
  • 0:27 My favorite part The Equations That’s FAXX

    Mr. Yeet 21Mr. Yeet 214 giorni fa
  • Comment DAX Boy

    Mayama BankouMayama Bankou4 giorni fa
  • FIRE

    Steepledbaker4Steepledbaker44 giorni fa
  • I'm not kidding, Eminem is one day going to respond.

    JustKiddingJustKidding4 giorni fa
  • Dax's flow in this song reminds me Hopsin's in "sag my pants"

    Irken MardukIrken Marduk4 giorni fa
  • Hes good but just too cringy

    Rakesh MadridstaRakesh Madridsta5 giorni fa
  • This dude is a clout chaser. Smh

    Tomxclusive ReactsTomxclusive Reacts5 giorni fa
  • Love The Song, But I Dont Like The Auto-Tune. No Auto Tune On My Playlist Mate.

    The MrCodexThe MrCodex5 giorni fa
  • ITS DAX

    King Bing BongKing Bing Bong5 giorni fa
  • good job homie

    Brian EmeryBrian Emery5 giorni fa
  • Dax my man got rymes fo days

    Dustin WaldronDustin Waldron5 giorni fa
  • Oh shit I fucking love that song 2012 all over again

    apple sauceapple sauce5 giorni fa
  • Check out the reaction of Scru to The Real Dax Shady on my Channel

    Last GodLast God5 giorni fa
  • Круто!)

    ROLD SAMXTARROLD SAMXTAR5 giorni fa
  • The real Dax shady...... More like... The real Dax IS Shady... Love your music tho

    The Midnight FalconThe Midnight Falcon5 giorni fa
    • The Midnight Falcon Wow, you tried to make a funny comment and it didn’t work. Oh no

      Moist RavioliMoist Ravioli3 giorni fa
  • At dax you want Eminem so much why don't u diss him ?

    Jackson TurnerJackson Turner5 giorni fa
  • *janit0r+ Llama= b00tie is what I need*

    Max the fooball tacoMax the fooball taco5 giorni fa
  • u cant rap a eminem beet just stop

    OH YEAH YEAHOH YEAH YEAH5 giorni fa
  • By the way did I tell you I was a mutha fuckin janitor....

    Rawbury BoundRawbury Bound5 giorni fa
    • And ? Its just a job...

      king Staubiking Staubi3 giorni fa
  • 3:21 thank me later ^^

    king Staubiking Staubi5 giorni fa
  • 3:21 thank me later ^^

    king Staubiking Staubi5 giorni fa
  • Y is he so obsessed with Lele pons 😂😂😂

    nandan gowdanandan gowda6 giorni fa
  • This is the black and ganster rap eminem

    Dark CastDark Cast6 giorni fa
  • The flow was abit Wack in this one sorry

    GomeyWomeyGomeyWomey6 giorni fa
  • What is king + best rapper ? ... It is dax

    Andreas Simon MüllerAndreas Simon Müller6 giorni fa
  • ahaha KSI

    Lloyd JohnLloyd John6 giorni fa
  • ITS FAXXX

    Kreat1on RapsKreat1on Raps7 giorni fa
  • This guy is talented and all but he's too privileged to compare to Em. His life was too easy to rap with the hurt and pain like Eminem did. And when I hear Dax try be a badass it's just cringey because you just know it's lies.

    RiCoShAyOj KRRiCoShAyOj KR7 giorni fa
  • Its DAX 👁👁 😃

    SkelyStormSkelyStorm7 giorni fa
  • Dax and eminem would be dope!!

    drewskie 1996drewskie 19967 giorni fa
  • Dunno how but I’m still rapping the original slim shady rap even though I’m listen to this hahahahah

    Screw back O’TooleScrew back O’Toole7 giorni fa
  • anybody think he sound like 2pac

    Teneka BaptisteTeneka Baptiste7 giorni fa
  • everyone pause at 1:39..i swear u wont regret it AHAHAHAHHA!!!!

    Sharvin NairSharvin Nair8 giorni fa
  • Dax is dissing KSI but he has him as his phone wallpaper lol 😂😂😂

    Ahmed ElkhalifaAhmed Elkhalifa8 giorni fa
  • Sry my man , but ypu aint gettin no collab w hype

    Not Dizzy BludNot Dizzy Blud8 giorni fa
  • Best rap dax

    evolved possemspy 1evolved possemspy 18 giorni fa
  • Stop the auto tune shit sounds corny u got real bars u dont need gimmicks

    lumbee joelumbee joe8 giorni fa
  • lol fortnite dances

    Chris HaidinyakChris Haidinyak8 giorni fa
  • ?

    Xm2 BmXm2 Bm8 giorni fa
  • If anyone deserves an Eminem feature it’s Quad, not this dumpster.

    Dutch van der LindeDutch van der Linde8 giorni fa
    • +Noregrets360 100% Hopsin

      TmoneyTmoney5 giorni fa
    • No it's definitely hopsin that deserves it more than anyone else

      Noregrets360Noregrets3608 giorni fa
  • "These n-words making memes but these memes making Dax cash" That was lit

    Reactive ClanReactive Clan9 giorni fa
  • This so fire 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Jermaine McDonaldJermaine McDonald9 giorni fa
  • Me: How are you SO GOOD AT RAPPING Dax: IT’S HAX!!!

    Undecked JokerUndecked Joker9 giorni fa
  • Needs to put it in iTunes

    Jeremiah BerryJeremiah Berry9 giorni fa
  • 2:24 ffs sakes dax had me lauphing for hours

    GwantyGwanty9 giorni fa
  • Cool Man

    ariya ganjiariya ganji9 giorni fa
  • I liked it until the auto tune

    UpmostCake18239UpmostCake182399 giorni fa
  • Teacher: is the question true or false Me: I know the answer sir Teacher yes..... Me: it's FAXS

    stephen oharastephen ohara9 giorni fa
  • What's that white stuff? ITS CRACK

    Creation ChannelCreation Channel9 giorni fa
  • Spotify please🙏🙏💓

    Todor HafuzovTodor Hafuzov9 giorni fa
  • or sorry dax for the rude eminem comments didnt really hear the song lol i actually get it now and soon youll beable to make a track

    Jesse FoxJesse Fox9 giorni fa
    • your way better than mgk

      Jesse FoxJesse Fox9 giorni fa
    • on eminem

      Jesse FoxJesse Fox9 giorni fa
  • Eminem literally said in “killshot” “im sick of you bein wack and still using that motherfucking auto tune” 😂 love ya music but plz dont do that agin your voice is perfect the way it is

    Orinda DayOrinda Day10 giorni fa
  • IT'S SNACKS !!!

    Shadownil's MusicShadownil's Music10 giorni fa
  • DAX FOR PRESIDENT

    lil ballalil balla10 giorni fa
  • Jesus christ make your own beat

    Ian CowanIan Cowan10 giorni fa
  • This fire enough to let me forgive you for the title

    Tjgaming 12Tjgaming 1210 giorni fa
  • *NOBODY GIVES A SHIT IF YOU WERE A JANITOR, EVERYBODY NEEDS A JOB TO EARN MONEY, IF YOU DIDNT LIKE IT, THEN YOU SHOULDA QUIT INSTEAD OF MOANING ABOUT IT*

    Straight Buggin outStraight Buggin out10 giorni fa
    • Stfu

      Real JbmntReal Jbmnt10 giorni fa
  • Omggg he always talks about him being a janitor like we get it we all need to start somewhere jeez 😂😂😂

    Martin WardMartin Ward11 giorni fa
  • All that hype for “my last words” which sucked then out of nowhere this drops, DAX is bax

    Thomas ElderThomas Elder11 giorni fa
  • The beat is at 90% the same of a French rapper... Kamini “Marly-Gomont”

    Pierre LaeufferPierre Laeuffer11 giorni fa
  • Äitis märkä

    Joonas TuominenJoonas Tuominen11 giorni fa
Video